برگزاری نشست هماهنگي برگزاري هر چه بهتر جشن هاي نيمه شعبان به رياست معاون سياسي امنيتي استاندار


نشست هماهنگي برگزاري هر چه بهتر جشن هاي نيمه شعبان به رياست معاون سياسي امنيتي استاندار و جمعي از فرمانداران و مديران دستگاههاي اجرايي در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "غلامحسين دشتي" در ابتداي اين نشست با تبريک پيشاپيش ميلاد منجي عالم بشريت، حضرت وليعصر(عج)، براي همگان در جهت بهره برداري مناسب از فيوضات معنوي ماه پرخير و برکت شعبان آرزوي توفيق کرد.


معاون سياسي امنيتي استاندار يزد همچنين با گراميداشت ياد و خاطره نماينده ولي فقيه و امام جمعه فقيد يزد و يادگار گرانسنگ شهيد محراب گفت: ايشان سرمايه بزرگ معنوي و فرهنگي و پشتوانه اي مورد اعتماد براي مردم استان بود.


وي با اشاره به خدمات ارزنده بيت گرامي سومين شهيد محراب به مردم اظهار داشت: بيت شريف شهيد صدوقي باسابقه درخشان در خدمت به امام، انقلاب و مردم، حق بزرگي بر گردن نظام مقدس جمهوري اسلامي دارند.


دشتي در بخش ديگري از سخنانش با تاکيد بر اهميت گراميداشت نيمه شعبان، سالروز ميلاد خجسته حضرت وليعصر(عج)، به بيانات اخير رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) در باب مهدويت و فرهنگ انتظار اشاره و اين بيانات را فصل الخطابي براي همگان ارزيابي کرد و اظهار داشت: ارائه ديدگاه جامع در موضوع مهدويت همراه با آنچه که جامعه در اين حوزه به آن نياز دارد در کنار آسيب شناسي دقيق جريان مهدويت از محورهاي اصلي بيانات عالمانه مقام معظم رهبري بود که بايد مدنظر قرار گيرد.


اين مقام مسئول از اميد به آينده و عدالت به عنوان دو دستاورد مهم فرهنگ انتظار در کنار تمام برکاتي که وجود مبارک امام زمان(عج) براي جامعه به همراه دارد ياد کرد و افزود: عنصر اميد در فرهنگ مهدويت از عناصر تعيين کننده در اين فرهنگ بوده و نقشي حياتي در همه عرصه هاي فرهنگي، سياسي و اجتماعي و.... بر عهده دارد.


معاون سياسي امنيتي استاندار يزد ادامه داد: همه انبياي الهي و ائمه معصومين(ع) کار بر زمين مانده اي دارند که هنوز به پايان نرسيده و آن موضوع عدالت است که با ظهور منجي عالم بشريت محقق خواهد شد.


دشتي با بيان اين که با فرهنگ انتظار فرهنگ ما کامل شده و بدون آن انديشه توحيدي و اسلامي، ناتمام است اظهار داشت: به همان اندازه که اين انديشه مي تواند در ايجاد انگيزه براي انجام کارهاي بزرگ، موثر و حيات بخش باشد، تبيين هاي غلط و نادرست نيز آسيبهايي را براي اين فرهنگ به همراه خواهد داشت که بايد اين موضوع مدنظر همه دست اندر کاران قرار گيرد.


وي در پايان خواستار توجه و تبيين فرهنگ مهدويت و انتظار در طول سال شد.


در ادامه اين نشست اعضاء به بيان ديدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم براي برگزاري هر چه بهتر جشنهاي نيمه شعبان اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا